Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Καλό Πάσχα !


Αντί ευχών,
 ....βρήκα αυτό το κείμενο στο διαδίκτυο (http://saita.pblogs.gr/2011/04/mia-istoria-prin-soyblisete-to-arni-h-prin-allhlosfahteite-malak.html) και παραθέτω ένα μέρος του.


...Εμένα ο δικός μου ο Θεός...ο κολλητός μου...υποφέρει κάθε βράδυ...
δεν βγάζει φωτογραφίες...δεν κάνει στάση Γολγοθά...
λατρεύει τους εχθρούς του...ερωτεύεται πόρνες και τους πλένει τα μαλλιά...
ξοδεύεται σε θαύματα που δεν βλέπει κανένας...
δεν τον αφήσουν ούτε μια προσευχή να τελειώσει...μ' έχει ξεσκίσει στα ραβασάκια...
κι' όλο εγώ ο ηλίθιος κάνω ότι δεν βλέπω τίποτα...
μπαίνει σε ναούς και με το μαστίγιο πλακώνει τους εμπόρους στο ξύλο...
δουλεύει στο Πέραμα ματσακόνι και γράφει στιχάκια...
κουρεύει τα μαλλιά του κοντά για να μην θυμάται πως κανείς μας δεν τον χάιδεψε....
πέφτει στα ναρκωτικά και γίνεται ρεζιλι στην ομόνοια όταν οι μπατσοι γελάνε μαζί του...
γίνεται μπατσος αυτόχειρας που τελείωσε ωραία...
ερωτεύεται παράφορα τον πιο καταγέλαστο ζητιάνο...
κλαίει στα καλά του καθουμένου...πλακώνεται στο ξύλο με κάτι λελεδες...
χλευάζει το καινούργιο μου cabrio ...
έρχεται κατάμουτρα και μου κλωτσάει τα ζαντολαστιχα...
δεν φοράει ποτέ ζώνη ασφάλειας...γίνεται ιός και διαλύει το πανάκριβο pc μου...
γίνεται μελάνι στην πένα του Καστοριαδη...γίνεται το πινέλο του Θεόφιλου...
γίνεται ένα τσιγάρο στ' αχείλι του Σολομού... γίνεται ποίημα του Ελύτη...
γίνεται πιτσιρικάς που φωνάζει ίου ίου στον Λαμπράκη Ευθυμίου... 
κι' ύστερα χώνεται κρυφά στο νου του Μακρυγιάννη...
και σταυρουδάκι κρεμασμένο στο λαιμό του Βελουχιώτη...
γίνεται βλέμμα έρωτα στα μάτια της γυναίκας ενός απελπισμένου που τον είπαν τρομοκράτη....
γίνεται μια χαμένη μπάλα από το γκολφ του ξεμωραμένου εθνάρχη καραγκιόζη...
γίνεται δάκρυ στα μάτια μιας γκλαμουράτης γκόμενας που ξεπετάει απο τ' αμάξι μέχρι και τον παρκαδόρο...
γίνεται ο έρωτας μου που είναι μακριά ...κι' όλο Τον ευχαριστώ... 
μια φωτογραφία που κοιτάζουν τα παιδιά μου ...και τους λέω όλα ετούτα που μ' αξίωσε Εκείνος να σας γράψω....

Με τούτο τον τρόπο υπάρχει...κι όλο μου στέλνει σαν κι εκείνη ραβασάκια...

Κι είμαι τρελά ερωτευμένος και μαζί Του και με εκείνην και με σας...

Καλό Πάσχα και να θυμάστε πως το αίμα του διπλανού δεν θα σας ξεδιψάσει... 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή ερώτηση στείλτε email στο dikaexarchion@gmail.com.